Sunday, December 09, 2007

It feels weird...

A family doesn't feels like a family. Because... I am just a daughter... But, my brothers doesn't treat home, home. It seems like we dislike coming home sometimes. I would wanna stay out for some reasons. My brothers come home as and when they like. It feels weird...

Life is such a misery... How I wish i dun need to do anything anymore!!!

第几次爱上你? 为了你,放弃了不少... 我不觉得很委屈,因为,都是值得的... 只是,未来仍是个未知数... 你会不会永远,如此如此地爱我?会不会不伤害我?不知道是对还是错,不知道是祸还是福,我只知道, 此时此刻,我爱的,是你...

他不是最完美的人,不是很有钱,不是很厉害,不是很年轻,可是,他,是我爱,且爱我的人... 就是这么简单...

No comments: